neděle 20. září 2015

Den plný překvapení

Ahoj všichni! :)
Dnešní článek bude o mém pátečním dobrodružství, které se konalo u příležitosti ročního výročí s mým přítelem. Na tenhle den jsem se těšila jako malá holka. Neustále jsem dokončovala dárky, přemýšlela a toužila vědět, co se na mě chystá. A teď už je po všem a já Vám to ráda přiblížím.

Tomáš pro mě přijel v pátek, přesně ve čtyři hodiny odpoledne. Měl na sobě košili, kterou ode mě dostal na Vánoce a kalhoty hnědé barvy. Vystoupil z auta a šel za mnou s kyticí a růžovou taškou.
Šli jsme do mého pokoje, kde mi chtěl dárky předat. Nejdříve mi dal kytici růží, a poté mi předal tašku. Mezitím bylo nějakého to objetí, pusa a sladké řečičky. :)
Poté jsem šla na scénu já a dala mu tašku s mými dárky. Převážně to byly dárky vlastní výroby, ale dostal i něco ke každodennímu nošení, či něco dobrého na zub. Já od něj dostala úžasně vonící melounovou svíčku, protože jsem na svíčky ujetá, čaje a bonboniéru. Jak já jsem byla nadšená! :))

Pak mi Tomáš řekl, že se nemůžeme dále zdržovat, jelikož máme další program. Takže jsme před půl pátou vyjeli a já byla celá nedočkavá z toho, co se bude dít. Jeli jsme do Frýdku a Tomáš se mě neustále vyptával na to, jestli už vím kam jedeme, co si myslím, že to bude apod. Po chvíli mě to hádání přestalo bavit, tak jsem mu řekla, že se prostě nechám překvapit.
Tomáš zaparkoval auto poblíž parku a šli jsme cestičkou až na jeden z frýdeckých mostů. Vytáhl z kapsy zlatý zámek a tři klíče. Jeden pro něj, druhý pro mě a třetí jsme společně zahodili do vody. Tohle jsem vůbec nečekala! Napadl mě piknik a podobné věci, ale náš společný zámek?! Bylo to hrozně pěkné. :) Navíc si dal práci a nakreslil na něj srdíčko, naše iniciály a  "I <3 Y".


Potom jsme se vrátili k autu a vydali se do středověké restaurace, která se nachází v penzionu Hrad. Když jsem vešla dovnitř, pořádně jsem neviděla na zem, protože v restauraci je tma a svítí zde pouze svíčky. Což bylo takové romantické. Oči si pak zvykly. Měli jsme stůl pro dva v útulném koutě a číšnice nám tykaly. Tykaly i starším osobám. Jelikož na to v restauracích nejsem zvyklá, připadalo mi to občas nevhodné, ale jistým způsobem to bylo zajímavé. Jídlo bylo vynikající a celkově to byl hezký zážitek. :)


Později si Tomáš usmyslel, že pojedeme do McDonaldu na McFlurry, kde jsme si chvíli postáli ve frontě, no a nakonec jsme jeli ve čtvrt na 9 do Cinestaru na Labyrint: Zkoušky ohněm. Film byl akční a občas jsme se s Tomášem lekli oba dva, protože ve filmu najdete i Zombie a jiné ohavné bytosti. Můj názor je, že tenhle díl byl lepší, než ten první. Domů jsme dorazili kolem půlnoci a to musel Tomáš ještě běžet zpátky do auta pro klíče. Myslím, že neexistuje den, kdy by on něco nezapomněl. :D

Byl to nádherně prožitý den a vzpomínky na něj mi v hlavě zůstanou dlouho. :)
Vaše Kikuš.



0 komentářů:

Okomentovat

© WorldofKristyna, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena