středa 29. července 2015

Brigáda a další novinky

Ahoj, moc se omlouvám, že jsem zde již delší dobu nenapsala. Je to z toho důvodu, že mám brigádu (nebo spíše měla jsem, jelikož 31. 7. končím). Dělala jsem na aquaparku u kebabu. Poněkud náročná práce v tom smyslu, že jsem neustále v kontaktu s lidmi a někteří dokážou být opravdu protivní. Mnohdy nehorázně moc. Ten největší problém nastává ve chvíli, kdy nám dojde nějaká surovina, či opravdu potřebná věc (kelímky, ubrousky, zelenina..). To pak musíme běžet pro nové zásoby a nedej bože, když to dojde všechno. Zákazníci by se mohli zbláznit. Stává se taky, že se často udržíme jen tak tak, abychom něco neřekli. Jsou to přece zákazníci, i když jsou sebevíce protivní, nemůžeme si dovolit jim to oplatit. Prostě se jen usmějeme a ignorujeme. Tak už to hold bývá.
Ve chvíli, kdy nejsem v práci a mám volno, snažím se být s přítelem či kamarády, nebo jen odpočívám. Jelikož strávit celý den v horku a poblíž slunce, to není moc příjemné. Dalším problémem je inspirace. V posledních dnech se ke mně moc nedostává. Což je, jak jsem se už zmínila, trochu problém, jestliže chci něco napsat.
Zanedlouho pojedu na dovolenou, takže pak určitě nevynechám článek o ní. Teď jsem byla trochu omezená se psaním, jelikož můj počítač už je značně starý a pomalý, takže tam už se psát moc nedá. Ale z peněz za brigádu jsem si koupila notebook a konečně mám na čem psát.
Snažím se dočíst knížky, které mám půjčené od spolužačky, ale s časem to není moc slavné. Doufám, že alespoň na dovolené něco přečtu. :)
Taky už pomalu vymýšlím, co koupím přítelovi k ročnímu výročí. Pár nápadů mám, ještě vybrat a nějaký uskutečnit. Možná jich vyberu více. Znám se, takže je to dost možné. :D Jestli vás někoho něco napadne, určitě mi zanechte komentář, ráda se inspiruju jinými. :)
Když to všechno shrnu, snažím si užívat prázdnin, i přes práci, či jiné zábrany. Chodím ven s přítelem, kamarády, občas chodím zpívat karaoke do jednoho klubu, výlety apod.
Dále bych Vám jen popřála krásný zbytek večera a užívejte si prázdniny! :)

Vaše Kikuš.



4 komentářů:

  1. My teď s přítelem budeme mít mini výročí - rok a půl a vím, že si přeje vak na záda. Tak jsem zabrouzdala na internet, a protože máme oba rádi opičky, tak jsem objednala dva podobné vaky na záda s opicemi... Ale to je hodně konkrétní :)

    Jinak bych doporučila třeba vlastně vyrobené poukázky, které mu dáš a on je časem může použít... Můžeš i trošku zažertovat :D :P
    Taky je parádní lampion štěstí, taková blbůstka, ale je to hezká vzpomínka :)

    www.baauuu.webnode.cz
    Baauuu

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj :) Ja osobne obdivujem všetkých ľudí, ktorý si našli prácu či brigádu i cez leto :) Každý sa snaží cez leto oddychovať. Je to naozaj super :)

    A čo by som odporúčala? :) Nejaký adrenalínový zážitok :) Sú lacnejšie i drahšie, alebo pobyt v nejakom hotelíku :)

    Budem veľmi rada, ak sa aj ty pozrieš na môj blog by Katy :-* (TU) alebo sa zapojíš do mojej ÚPLNE PRVEJ GIVEAWAY v prípade, že bude mať táto GIVEAWAY úspech, určite chcem vyhlásiť i ďalšie súťaže :)

    OdpovědětVymazat

© WorldofKristyna, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena